Stati

2011. január 5., szerda

Alba-Bp-Bcsaba-Bp-Bcsaba-Bp-Alba

Hàt kb igy nezett ki a karacsonyi otthon let. Mivel meg mindig nincs netunk Roddiban (jovo het csutortokon jon a kabeles) ezert csak a munkahelyen tudok netezni. Ezert sincsenek most ekezetek. Szoval eleg sima utunk volt hazafele es Andrist leszamitva mindenkivel tudtam talalkozni, ezalatt a kb 10 nap alatt. Az a kiraly a karacsonyban, hogy ilyenkor mindenki hazamegy es egyszerre lehet talalkozni a regi haverokkal. Mivel Anita csak jovo vasarnap jon vissza, ezert most ket hetig egyedul vagyok, ami eleg gaz, foleg, hogy ha hozzavesszuk, hogy se net, se TV. Ja es termeszetesen se semmi egyeb lehetoseg a kornyeken, ilyenkor atertekeli az ember a szarabb pesti bulikat is. A visszaerkezest koveto 2-3 nap eleg szar volt tok egyedul, de most mar legalabb szereztem jatekokat a laptopra. A Ferreronal gyakorlatilag most mindenki szabin van, mert holnap munkaszuneti nap van (Epifania) es a Ferreronal a varos vedoszentjei vagy vmi ilyesmi miatt meg a ma es a pentek is szabadnap. Igy most a blog irassal 50%-kal tobbet keresek mint egyebkent:) Na jo, csak azert van idom a blogirasra, mert mar befejeztem a melot, de meg varok egy e-mailt.

A szilveszter egyebkent felemasra sikerult, mert Toronyeknal tok jo volt, de utana a CD-Fuben mar elegge lapos buliba erkeztunk, azzal a tudattal sulyosbitva, hogy reggel 6-ra jon a taxi. Szoval 1-tol mar inkabb leszallo agra helyezkedtem. A visszaut nem volt annyira durva mint gondoltam, raadasul nem ult mellettem senki, igy le tudtam fekudni a gepen, de igy bebuktam az ingyen kavet. Adel, miert nem ebresztenek fel ilyenkor?
Mara ennyit, megyek kiprobalom otthon az uj jatekokat, mert az aknakereso es a fekete ozvegy lehetosegeit mar kimeritettem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése